tuggaochbita.blogg.se

Följ min resa genom käkoperation för ett bättre bett och målet att lättare kunna tugga och bita. "I've been spending way too long checking my tongue in the mirror. And bending over backwards just to try to see it clearer. But my breath fogged up the glass. And so I drew a new face and I laughed" -Jason Mraz

Sista sjukskrivningsdagen

Kategori: Allmänt

Hej på er! Har ni kunnat njuta av det härliga sommarvädret idag? Tänker på mina kära kollegor då det brukar bli otroligt varmt på jobbet såhär års. Men kanske den nya ventilationen gjort susen. För nu vill vi ha bort den varma kylan och ha kall kyla, eller hur var det med de där? 😜 Jag är dock otroligt glad över att kunna spendera min sista sjukskrivningsdag på stranden. Dock inte helt avkopplad då jag hade stenkoll på alla frisbees och bollar som var i omlopp på stranden. Men väl sol, ljudbok i öronen och picknick. Försiktigt tuggar jag nu i mig saker och ting och jag har en helt annan mättnadskänsla jämfört med tidigare. Magen är glad över att jag försöker bearbeta maten innan den dunsar ner i kistan. Att bita av är emot men jag får väl som vanligt påminna mig om att ta det lilla lugna. Jordgubbarna fick jag tillslut pilla in på sidan och tugga😜

KOMMENTARER:

  • Eva-Karin säger:
    2015-07-09 | 16:54:26

    Åh va härligt att allt bara blir bättre och bättre! 😀 Hoppas det går bra att jobba också!

Kommentera inlägget här: