tuggaochbita.blogg.se

Följ min resa genom käkoperation för ett bättre bett och målet att lättare kunna tugga och bita. "I've been spending way too long checking my tongue in the mirror. And bending over backwards just to try to see it clearer. But my breath fogged up the glass. And so I drew a new face and I laughed" -Jason Mraz

Besökt jobbet

Kategori: Allmänt

Idag vad jag på besök på jobbet. Största anledningen vad för att lämna in läkarintyg och prata med chefen men att träffa de kollegor som var på plats var så mysigt. Lite kul att folk får titta två gånger innan de inser att det är jag men när pusselbitarna väl fallit på plats fick jag en massa försiktiga kramar. De flesta inkl min chef tyckte det lät lite väl mastigt att jag skulle börja jobba vid midsommar. De vet också hur det är på avd nu och när semestrarna börjar lär det inte lugna sig... Var helt genomsvettig efter besöket men fick så mycket positiv energi av att träffa dem. 

En vän till mig sa häromdagen: Du ser inte alls ut som Grinchen. Du ser ut som Sid i ice age. Haha! Kanske är för att den gröna färgen har försvunnit😜




KOMMENTARER:

  • Kajsa säger:
    2015-06-09 | 22:36:06

    En riktig kämpe är vad du är! Skönt att se dig idag :) kramar

  • Anonym säger:
    2015-06-11 | 13:54:34

    Synd att jag missade dig! Kram på dig!

  • Anonym säger:
    2015-06-11 | 13:54:55

    /Åsa H.

Kommentera inlägget här: