tuggaochbita.blogg.se

Följ min resa genom käkoperation för ett bättre bett och målet att lättare kunna tugga och bita. "I've been spending way too long checking my tongue in the mirror. And bending over backwards just to try to see it clearer. But my breath fogged up the glass. And so I drew a new face and I laughed" -Jason Mraz

Bilder på bettet

Kategori: Allmänt

När jag tycker det går segt framåt är det bra att ha lite bilder att jämföra med. Här har vi mitt bett dagen före op och hur det ser ut idag (när gummibanden för stunden är borttagna). Trotts att jag inte får bita ihop ordentligt än så tycker i alla fall jag att det är rejäl skillnad... Vad säger ni? 

FÖRE:

IDAG:


KOMMENTARER:

  • Åsa H säger:
    2015-06-16 | 22:06:59

    Vilken otrolig skillnad!!

  • Isabell säger:
    2015-06-19 | 09:27:59

    Verkligen skillnad <3

Kommentera inlägget här: