tuggaochbita.blogg.se

Följ min resa genom käkoperation för ett bättre bett och målet att lättare kunna tugga och bita. "I've been spending way too long checking my tongue in the mirror. And bending over backwards just to try to see it clearer. But my breath fogged up the glass. And so I drew a new face and I laughed" -Jason Mraz

Läsk och bröllop

Kategori: Allmänt

Det här är ett inlägg som inte har något att gör med min op. Eller jo föresten en sak, jag kan nu dricka ur vanligt glas! Jag är inget stort fan av läsk. Visst kan det vara gott med en kall läskande läsk på en solig utomlandssemester eller lite cola en dag då en dagen innan inte druckit just cola. Men nu när solen har kommit och jag njuter av att sitta på balkongen har fanta lemon kommit in i mitt liv. Egentligen hade jag dessa helgkvällar i solen velat sitta med ett glas rose men när läkningen pågår vill jag inte dricka någon alkohol. Så det är säkert därför fanta just nu är så gott. Idag skiner tyvärr inte solen här men desto mer i huvudstaden. Idag var faktiskt en riktigt bra dag att vara hemma på för det betyder att jag sedan kl 9 imorse har kunnat följa prinsbröllopet. För eller emot kungahuset skit samma för bröllop är helt fantastiskt och jag tycker Karl-Philip och Sofia gjorde sin vigsel personlig och charmig på så många sätt. Min syster har suttit med mig och kollat och mor min plingade på dörren och kom inspringande precis när Sofias pappa lämnade över bruden. Vi skålade för brudparet i smultronsoda och föll en och annan tår. Då jag knappt sover något så lär jag väl kunna vara vaken och orka se hela sändningen och bröllopsvalsen. Grattis prinsessan Sofia och Prins Karl-Philip! 


Kommentera inlägget här: